АНКЕТЕН ЛИСТ №03-01

ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ВАРНА

А Н К Е Т Е Н   Л И С Т  № 03-01
Проучване на мнението на потребители на кадри (работодатели, мениджъри, специалисти) за випускниците на Техническия Университет – Варна

УКАЗАНИЯ ЗА ПОПЪЛВАНЕ НА ФОРМУЛЯРА

  1. Анкетата е доброволна и анонимна.
  2. На всеки въпрос се дава само един от възможните отговори.
АНКЕТЕН ЛИСТ №03-01
1. При наемането на млад специалист на работа, кое се явява водещо при подбора ?
2. Успехът от следването важен критерий ли е за подбора на млад специалист?
2. Завършената от младия специалист образователна степен ( проф. бакалавър, бакалавър, магистър, доктор), явява ли се фактор при наемане на работа?
3. Имате ли практика да поощрявате с гъвкава политика млад специалист, пожелал да повиши своето образование?
4.Подготвени ли са младите специалисти за започване на работа след завършване на висшето си образование?
5.Стажът, проведен по време на следването, явява ли се предпоставка за по-качествен подбор при наемането на млади специалисти?
6.Вашата фирма предлага ли въвеждащо обучение при назначаване на млади специалисти?
7. Имате ли незаети длъжности към настоящия момент? (възможен е повече от един отговор)
8.Считате ли, че има отлив на висшисти с техническо образование?
9. Има ли специалисти във Вашата организация, завършили образование в Технически уни-вер¬ситет - Варна ?
10. През кой период са дипломирани ? (възможен е повече от един отговор)

„Проектиране и разработка на софтуерни платформи - кариерен център със система за проследяване реализацията на завършилите студенти и обща информационна мрежа на кариерните центрове по проект BG05M2ОP001-2.016-0022 „Модернизация на висшето образование по устойчиво използване на природните ресурси в България“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове."

LTU Sofia

Отговаряме бързо!

Здравейте, Добре дошли в сайта. Моля, натиснете бутона по-долу, за да се свържите с нас през Viber.